Strona 2 z 2

Re: Kufer do ttr

: 08 kwie 2017, 15:40
autor: Dalti
mtspl pisze:Ok ok, wiem że w tym sprzęcie to nie wskazane, ale muszę spakować się na miesiąc i trochę nie mam pomysłu jak. Do tej pory jeździłem tylko dużymi motocyklami, wiecie, full kufry itd.
Potrzebuje czegoś żeby zmieścić rogala i rolkę na ogonie. Taki mam pomysł.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Obrazek



Obrazek

Obrazek

coś poucinało te zdjęcia ? Img -Adres -foto

Re: Kufer do ttr

: 09 kwie 2017, 14:04
autor: k3nd
prawy przycisk myszy -> otwórz grafikę w nowej karcie i po problemie :)

Re: Kufer do ttr

: 16 kwie 2017, 08:41
autor: jaro5000
Dalti pisze:
mtspl pisze:Ok ok, wiem że w tym sprzęcie to nie wskazane, ale muszę spakować się na miesiąc i trochę nie mam pomysłu jak. Do tej pory jeździłem tylko dużymi motocyklami, wiecie, full kufry itd.
Potrzebuje czegoś żeby zmieścić rogala i rolkę na ogonie. Taki mam pomysł.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Obrazek



Obrazek

Obrazek

coś poucinało te zdjęcia ? Img -Adres -foto
Dalti, czy ten bagaznik zdoła ochronic tylne kierunki w razie gleby?

Re: Kufer do ttr

: 16 kwie 2017, 10:11
autor: fryzjer
jaro5000 pisze:

Dalti, czy ten bagaznik zdoła ochronic tylne kierunki w razie gleby?
Wtrącę się w dyskusję.Według mnie zależy jaka gleba ;) .Ja bardziej bał bym się o tył ramy do którego przymocowany jest ten bagażnik.Połamane kierunki to akurat najmniejszy problem.Według mnie przy :gleba: tylna część ramy może ulec pogięciu.
Piszę to z własnego doświadczenia ,niestety.Ja w moim 2KF,miałem zamontowany oryginalny bagażnik.Przy :gleba: ,ten bagażnik zablokował się o kamienie,a motocykl swoją bezwładnością wyrwał go z mocowań,co przełożyło się na pogięcie tylnej części ramy.

Re: Kufer do ttr

: 16 kwie 2017, 14:57
autor: Dalti
Panowie pytania troch jak z obierania cebuli co raz to nowe ….trzeba zadać sobie pytanie po co ci jest potrzebny ten bagażnik. Jak dla mnie to jest to wygoda w mocowaniu prawie 160lit bagażu
(worek 90,sakwy 50 tang bag 20).

Co do gleby w trasie to wole mieć te sakwy i worki bo przejmują impakt uderzenia podczas szlifu , tworzą komorę/przestrzeń bezpieczeństwa pomiędzy asfaltem a motocyklem w pierwszej sekundzie upadku.

Miałem kiedyś szlif innym moto ,i wiem ze stelaż z kuframi ratuje ci dupsko!, bez tego jedynym wystającym z boku elementem jest twoja noga i bok.

Co do jazdy w terenie w ogóle nie zalecam bagażnika bo i po co.

Konstrukcja rurek bezszwowych jest na tyle wytrzymała żeby utrzymać bagaż. fi 16x1,5 ale jest słabsza niż tył ramy więc przy dobrej glebie przyjmą impakt i i pewnie się wygną co uratuje ramę lub nie .to zależy jak kolega wyżej pisał od uderzenia .

Jeśli ma to być konstrukcja nie narażona na wygięcie proponuje bagażnik bez boków ,którego szerokość nie przekracza szerokości tylnych plastików jak w pierwszym foto kolegi. W tedy na pewno nie będzie miał styczności z ziemia podczas upadku(oprócz salt;)) a bagaż nie będzie za wielki powiedzmy 20l.(20x30cm)

na pytanie czy uratuje kierunki przy małej glebie ?

Miałem glebę bez bagażnika i kierunki są całe ,bo są giętkie (enduro)

Panowie co do stelaży pod kufer ,mam w honda transalp która miała dziatki gleb w terenie i jednego szlifa na asfalcie i jakoś nic się nie wygięło.

Jak ktos przywali 70-100km/h to to musi się wygiąć ,takie jest prawo fizyki. ale przy tej prędkości lepiej żeby były.

Wszystkie te motocykle maja stelaże pod kufry. Jedne z niewielu elementów motocykla które wracają w całości do polski;)
poz.
https://youtu.be/IFO3tLIfC2Q

Re: Kufer do ttr

: 18 kwie 2017, 12:27
autor: jaro5000
W TTTRce kierunki są plastikowe - w tym sezonie jeden juz złamalem, a dugi jest naderwany :gleba:
Ten stelaz co masz u siebie jest ok. Jedyne co nie jest ok to cena!! Trzeba pomyslec bo za taką kasę raczej nie bedzie chetnych. A coś mi sie wydaje, ze nie tylko ja bym sie na niego skusił.
pozdrawiam.

Re: Kufer do ttr

: 20 kwie 2017, 07:18
autor: Dalti
https://www.off-the-road.de/en/Other-bi ... -R-RE.html


https://www.off-the-road.de/en/Other-bi ... -R-RE.html

XT 260-370zł
Obrazek

Do ttr nikt nie produkuje , motocykli których jest dziesięciokrotnie mniej .tylko na zamówienie. Za dużo gięć i roboty jak za tą cenę co wyżej(260zł). Jak ktoś z was przyniesie mi te rurki pogięte i przygotowane do pospawania ,to mu to zrobię za flaszkę;)

zawsze coś tam mogę zejść.