Gaźnik - uboga mieszanka czy to co innego?

Forum dotyczące problemów technicznych związanych z jednostką napędową i układem zasilania w TT
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Gaźnik - uboga mieszanka czy to co innego?

Post autor: Gacek »

glina pisze:Zrobione - motór chodzi jak marzenie :biggrin:

Pawlo - świeca była sucha i czarna. śruba była wykręcona o 5 obrotów, teraz mam 6 i jest ok.
Micheals19 - właściwy trop zapodałeś, dzięki.
Gacek - Pawlo Ci już raz pisał, że jak nie masz nic sensownego do dodania to nie pisz. Co jest z Tobą ? Skończ uprawiać trolling.

Problem był w postaci małej podkładki pod iglicą w gaźniku mechanicznym. Pewnie podczas zakładania gaźnika zblokowała się małym ząbkiem, który ma siedzieć w dziurze. W ten sposób iglica była zawsze odrobinę podniesiona. Całe szczęście jest możliwość wyciągnięcia przepustnicy bez wyciągania gaźnika, więc w miarę szybko to poprawiłem.

Gdyby ktoś miał podobny problem z duszeniem się gaźnika to parę rad :

1. Wszystko rozebrać i moczyć w K2 do gaźników lub czymś podobnym.
2. Później psiknąć przed złożeniem do dysz i przedmuchać.
3. Sprawdzić zaworek iglicowy - i co ważne, zdjąć 'kapturek'. Za pierwszym razem to pominąłem, ale było tam trochę syfu.

Dzięki za pomoc :tt600:

Chłopie ochłoń z deka ;) jak masz coś do mnie to wal wprost a nie podpinaj się pod ogólny trend :lol: .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
glina
Po ośki w błocie
Posty: 629
Rejestracja: 07 lut 2014, 12:10
Motocykl: była : TT600E 1998
jest : DRZ400E 2002
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: Gaźnik - uboga mieszanka czy to co innego?

Post autor: glina »

Chłopie, jestem wyluzowany i nie przejmuję się internetowymi ubijaczami piany. Jedynie dziwię się, że admini, czy moderator nie wywalili Cię stąd (ja bym to już dawno zrobił), bo co jakiś czas walisz takimi tekstami, że ręce opadają. Uważasz się za nie wiadomo jakiego mechanika, eksperta i wszędzie obnosisz się z tym nie sugerując żadnych praktycznych rozwiązań. Trochę to śmieszne, trochę żalosne :facepalm: Jestem na bank pewny, że nie jest to tylko moje zdanie. Nie odpisuj już na moje posty, ok ?

Sorry za off topic, problem rozwiązany :confetti:
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: Gaźnik - uboga mieszanka czy to co innego?

Post autor: Gacek »

No to panowie - wypierdalamy Gacka z forum bo to troll .Naskrobał zbyt dużo postów i każdy nowy użytkownik odczuwa stress tak jak kolega Glina w chwili kiedy Gacek się odezwie .Osobiście jestem na Tak pod warunkiem giną wszystkie moje posty na tym forum :| .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Krzsiek
Po ośki w błocie
Posty: 522
Rejestracja: 16 kwie 2010, 09:46
Motocykl: TT600R 5CH
Lokalizacja: Warszawa

Re: Gaźnik - uboga mieszanka czy to co innego?

Post autor: Krzsiek »

Gacek jak to Gacek, czasem mocniej przygackowi ale zwykle w swojej normie koloryt utrzymuje. Jestem za utrzymaniem jego posady. Jak będą same posągi nie będzie komu kurzu z nich ścierać.
Awatar użytkownika
Dalti
Po kostki w błocie
Posty: 217
Rejestracja: 13 lip 2016, 05:55
Motocykl: RX125,XL600V , TT600R ,530EXC zabawki
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Gaźnik - uboga mieszanka czy to co innego?

Post autor: Dalti »

Powracają do pierwszego postu tematu, dodam od siebie ze to możne być objaw zużytego zawora iglicowego wraz z gniazdem .miałem podobny problem w swojej ttr. nie mogłem ustawić gaźnika bo pozom paliwa za każdym razem był inny!!!? raz ok a raz za wysoki co powodowało zmiany na wolnych obrotach jak i zalewanie króćców .( zawór odpowiedzialny za naddatek paliwa nie nadążał) czasami działał bez zarzutu .ustawienie poziomu paliwa na zużytym zaworze mija się z cudem a już serwisowego 27-29mm jest nie możliwe.
Nowy zawór wraz z gniazdem od razu pokazuje 27,8 czuć to już na sprężynie gdzie stara jest za miękkaa zaworek starty.teraz gaźnik działa prawidłowo. można od razu ustawić 28-29 i będzie 6-8 wysokość pali na gaz.i zaczął bym od razu od tego ustrojstwa zamiast czepiać sie całej reszty.
W leciwych sprzętach gdzie działa poprawnie to i tak bym go wymienił profilaktycznie ,to koszt 26 zł w larsson.pl.
poz.
ODPOWIEDZ