Strona 5 z 5

Re: TTR600 - wady, zalety

: 18 gru 2015, 21:51
autor: Krzsiek
Też sądziłem że będzie mniej :) !

Re: TTR600 - wady, zalety

: 18 gru 2015, 22:06
autor: mazi
Krzsiek pisze:Też sądziłem że będzie mniej :) !
Waga sprawdzana, dobrze wskazuje? :-)

Re: TTR600 - wady, zalety

: 18 gru 2015, 22:16
autor: Pawlo
Jakoś specjalnie wynik mnie nie zadziwił, spodziewałem się 160kg lekko :) Najgorsze, że nie ma co wyrzucić, żeby zaoszczędzić kg. Sam silnik to spory klocek - nie wiem czy miał ktoś okazję zważyć. Goła rama specjalnie ciężka nie jest, żałuję, że nie zważyłem, bo miałem ostatnio okazję.

Re: TTR600 - wady, zalety

: 18 gru 2015, 22:23
autor: Krzsiek
mazi pisze:
Krzsiek pisze:Też sądziłem że będzie mniej :) !
Waga sprawdzana, dobrze wskazuje? :-)
Wlasnie sie zastanawialem czemu nikt jeszcze nie zadal tego pytania, hehe
Wzorca nie przypinalem, ale przy innych rzeczach pokazywala tyle ile sie mozna spodziewac. Zakres ma do 300kg.

Re: TTR600 - wady, zalety

: 19 gru 2015, 08:45
autor: Michaels19
temat wagi jest jeszcze do sprawdzenia na innym moto, bo jakiś margines błędu moze być przy jednym pomiarze, i tak jak pisałem wcześniej Gacek, nikt nikomu oczu nie mydli do upalania ttr sie nie nadaje ale do jazdy w terenie przy ogarniętym kierowcy jak najbardziej
https://www.youtube.com/watch?v=16z80IMHPAg

https://www.youtube.com/watch?v=CiC0NeNixBw

https://www.youtube.com/watch?v=SUQCX20Nl4c

Re: TTR600 - wady, zalety

: 21 gru 2015, 20:01
autor: mazi
Michaels19 pisze:temat wagi jest jeszcze do sprawdzenia na innym moto, bo jakiś margines błędu moze być przy jednym pomiarze, i tak jak pisałem wcześniej Gacek, nikt nikomu oczu nie mydli do upalania ttr sie nie nadaje ale do jazdy w terenie przy ogarniętym kierowcy jak najbardziej
https://www.youtube.com/watch?v=16z80IMHPAg

https://www.youtube.com/watch?v=CiC0NeNixBw

https://www.youtube.com/watch?v=SUQCX20Nl4c

To, że się da i można tym moto dużo zrobić w terenie to nie podlega wątpliwości. Baa! Nawet na 43F daje się dobrze pocisnąć, tak na podjazdach jak i przy szybszych przelotach. Kwestia aby znać możliwości tego sprzętu i nie przeginać tam gdzie to może skończyć się źle. Dobre ostre opony, trochę techniki i jest sporo zabawy.

Sedno tematu - sens przesiadki z 43F na TTR... no to każdy indywidualnie musiałby ocenić. Wg mnie zyskuje się tylko zawieszenie.

Re: TTR600 - wady, zalety

: 21 gru 2015, 20:53
autor: qpa
Zyskujesz tylko zawieszenie, hamulce i geometrię, reszta po staremu. Miałeś okazje śmigać na ttr?

Re: TTR600 - wady, zalety

: 21 gru 2015, 21:31
autor: mazi
qpa pisze:Zyskujesz tylko zawieszenie, hamulce i geometrię, reszta po staremu. Miałeś okazje śmigać na ttr?
Jeździłem, ale za mało żeby wyrobić sobie zdanie. Musiałbym z jeden dzień pociurać nią po zadupiach którymi jeżdżę na 43F. Dopiero mógłbym mieć solidne porównanie.
Hamulców mi nie brakuje, geometria 43F jest fajna... Zawiasu brakuje przy bardziej ambitnym jeżdżeniu.

PS. qpa - Ty to masz TTR od wielu lat, prawda to? Ostatnio gdzieś trafiłem na Ciebie na forum motocyklistów w postach sprzed 10 lat :-)