moje stare xt500

Pokaż innym swój motocykl!
ziobra
Czyścioch
Posty: 12
Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:11

Re: moje stare xt500

Post autor: ziobra »

A czy części z SR 500 nadają się do XT-ka bo podobno SR ma ten sam silnik co XT?
Awatar użytkownika
ogur69
Po kostki w błocie
Posty: 298
Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
Lokalizacja: witnica

Re: moje stare xt500

Post autor: ogur69 »

korba tłok napewno spszęgło wałek rożrządu może mieć inną charakterystyke sr500 była na 12v a xt500 na 6v i póżniej na 12v mogą różnić się czopy od strony magneta sr ma chyba alternator umnie jest magneto i 3cewki jak w wsk wszystko chodzi bez aku skrzynia może mieć inne przełożenia
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych
ziobra
Czyścioch
Posty: 12
Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:11

Re: moje stare xt500

Post autor: ziobra »

Wielkie dzięki za informacje. Ale mam jeszcze jedno pytanie czy takim moto da się nadążyć za np. XT 600 czy Virówką 750 i czy prędkościi jaki rozwija są zadowalające jak na dzisiejsze warunki?
Awatar użytkownika
ogur69
Po kostki w błocie
Posty: 298
Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
Lokalizacja: witnica

Re: moje stare xt500

Post autor: ogur69 »

latam z bracholem i xt500 nadąża w trasie za xt600 jest troche wolniejsza ale oba sprzęty niesą zaprojektowane do prędkości jakie pozwala uzyskać silnik w terenie lepiej idzie 500tka trasowo latamy 100km/h ze względu na rodzaj opon i przełożeń no i ten huragan zero osłony od wiatru
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych
ziobra
Czyścioch
Posty: 12
Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:11

Re: moje stare xt500

Post autor: ziobra »

OK dzieki wielkie za info powiedz mi jeszcze co trzeba sprawdzić przy zakupie takowej maszynki?
Awatar użytkownika
ogur69
Po kostki w błocie
Posty: 298
Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
Lokalizacja: witnica

Re: moje stare xt500

Post autor: ogur69 »

należy sprawdzać wszystko jak przy kupnie każdego innego enduro odpalanie to niezła ceremonia xt600 przy 500ce to bajka ma cholerny spręż i bez ręcznego dekompresatora bardzo ciężko. zależy czy ma być oryginał karoseryjnie czy sprawny mechanicznie mechanike można tanim kosztem zrobić prawie wszystko dostępne zaś karoseria-boczki zegary błotniki siodło w polsce prawie niemożliwe ,na zachodzie to pełnowartościowy klasyk ceny dochodzą do 7000euro troche droższe jest TT500 gdyż jest żadziej spotykane
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych
ziobra
Czyścioch
Posty: 12
Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:11

Re: moje stare xt500

Post autor: ziobra »

Wielkie dzięki może za jakiś czas sam stanę się posiadaczem XT500.
Awatar użytkownika
ogur69
Po kostki w błocie
Posty: 298
Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
Lokalizacja: witnica

Re: moje stare xt500

Post autor: ogur69 »

dziś troche dłubałem przy moto co ciekawe rama pod zbiornikiem jest z dużym zapasem wytrzymałości średnica 78mm w poruwnaniu z ramą xt600 3tb to jest monstrum
Obrazek
Obrazek
zakupiłem zestaw napędowy did 520vx oring wzmocniony z zębatkami za 240pln i szybką 16z do xt600 na dalsze wypady jutro powinien dojść cena chyba dobra jak za cały zestaw
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych
Awatar użytkownika
ogur69
Po kostki w błocie
Posty: 298
Rejestracja: 21 sty 2010, 21:40
Lokalizacja: witnica

Re: moje stare xt500

Post autor: ogur69 »

dziś pierd dostał nową zębatke 14z a jutro zainstaluje trudno dostępny przerywacz zapłonu made in japan .oto pare świeżych fot po ostatnim offie i filmik z gangiem na wolnym wydechu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ato krótki film
http://www.youtube.com/watch?v=_JQEPxl7Nhk
ludzie dzielą się na czystych i szczęśliwych
ziobra
Czyścioch
Posty: 12
Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:11

Re: moje stare xt500

Post autor: ziobra »

Dzwięk super :D
ODPOWIEDZ