1VJ powróciła do Krakowa

Pokaż innym swój motocykl!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Feel
Czyścioch
Posty: 13
Rejestracja: 16 lis 2010, 04:27
Motocykl: 1VJ
Lokalizacja: Kraków

1VJ powróciła do Krakowa

Post autor: Feel »

Skromnie przedstawiam moją trzydziestolatkę 1VJ. Proces zapoznawczy trwa, doglądanie, smarowania, wymiany eksploatacji i oczywiście pokorne zgłębianie wiedzy. Motocykla pochodzenie znam, po namowach sprzedał mi go mój przyjaciel Pirania który to kupił go od Kolegi z Forum BigBoyKR-a. Pozdrawiamy :bananasaluta: :bananasaluta:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
mazi
Administrator
Posty: 1006
Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Lokalizacja: LU

Re: 1VJ powróciła do Krakowa

Post autor: mazi »

Feel pisze:Skromnie przedstawiam moją trzydziestolatkę 1VJ. Proces zapoznawczy trwa, doglądanie, smarowania, wymiany eksploatacji i oczywiście pokorne zgłębianie wiedzy. Motocykla pochodzenie znam, po namowach sprzedał mi go mój przyjaciel Pirania który to kupił go od Kolegi z Forum BigBoyKR-a. Pozdrawiamy :bananasaluta: :bananasaluta:
\


1VJ biało czerwona :slinka:

coś jej dupka siadła...
---
Pozdrawiam
mazi
Awatar użytkownika
Feel
Czyścioch
Posty: 13
Rejestracja: 16 lis 2010, 04:27
Motocykl: 1VJ
Lokalizacja: Kraków

Re: 1VJ powróciła do Krakowa

Post autor: Feel »

dupka siadła... :oops: rzeczywiście nie jest wysoko - nie mam porównania do innych ale może na regulacji pierścieniami podniesie się, jeśli nie to zawias dopisze do listy. Dzięki Mazi za zwrócenie uwagi.
Póki co po kolei tj. pomału pucowanie dokładnie po mojemu (wtedy najwięcej człowiek zaobserwuje co gdzie się znajduje i w jakiej kondycji z wierzchu, czy śruby dokręcone i czy nie podmienić czegoś), na razie tylko jeżdżę do roboty więc wyleciał stelaż pod sakwy, gmole, wymieniam dziś olej Motul 5100 15w50 pół syntetyk (zobaczymy jak będzie) z wcześniej Engine Clean-em + filtr oleju Mann MH67 i przeczyszczę filtr powietrza+psikne smarem K&N co został po poprzednim moto, świece sam zmieniałem w ubiegłym roku kumplowi a nie latał więc spokój, smar litowy orlenowski ŁT-4 S-3 jest zakupiony do kalamitek na wahaczu i kół przy zaglądaniu, dziś też założę testowo Huzara (z DBkillerem) zobaczyć czy nie za głośno i czy jest sens regulować gaźnik od niego (chyba że nie trzeba-nie wiem jakie macie doświadczenia?). Ogólnie bardzo się polubiliśmy. LWG :)
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: 1VJ powróciła do Krakowa

Post autor: Gacek »

Jak dla mnie to prezentuje wizualnie jak niezły wól :? gąszcz tych rór oplatajacych stelaze itp (to od razu wyje...ł bym to na zbity pysk :P} .Te wielkie zbioorniki to moze się sprawdzają jak lecisz na długie dystanse a nie w codziennej eksploatacji gdzie pełno tankszteli .U nas stacje paliw są rozsiane z taka czestotliwoscią ze to bezsens wozić taki dodatkowy bagaż w baniaku na paliwo :roll: jest też opcja ze ktoś nie lubi nagabywania na stacjach na jakieś dodatki do takowania - kawa hot dog itp itd :P .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
ODPOWIEDZ