Strona 2 z 2

Re: fazowanie wałka rozrzadu

: 29 gru 2016, 21:43
autor: kich98
Fakt nikt się chyba jeszcze nie podjął wymiany gaźnika na inny. Jednak myślę że wymiana przyniesie zadziwiające efekty, ponieważ przy wymianie gaźnika np. w dr 650 se z podciśnieniowego na mechaniczny dr staje się zupełnie innym moto, sprawa ma się podobnie jeśli chodzi o kto lc4 640. Spalanie pewnie znacznie wzrośnie ale coś za coś. Jeśli chodzi o gaźniki p&p do xt to można kupić dedykowane do xt.
http://www.power-barn.com/yamaha-tt600- ... retor-kit/
Bez przeróbek to tylko coś takiego.

Re: fazowanie wałka rozrzadu

: 29 gru 2016, 22:42
autor: mazi
Słabo rozpoznałeś temat. Byli już tacy, którzy podejmowali różne próby zmiany gaźników, w tym na jednogardzielowe Keihiny FCR.
Główny problem w XT/TT/TTR to brak miejsca i dwukanałowa głowica.

Re: fazowanie wałka rozrzadu

: 30 gru 2016, 16:37
autor: Gacek
Zacznij od podstaw - obadaj co siedzi w twoim typie a następnie badaj pod tym kątem klimat .
Panuje takie stwierdzenie "silnik wyczynowy zaczyna pracę wydechem a kończy gaźnikiem ".
https://zapodaj.net/6af011fbd9a27.jpg.htmlodnalazłem stare bazgroły oparte na organoleptycznych pomiarach najlepsze ze to stare ostatnio jak mierzyłem a łańcuszek delikatnie się już zużył to z 12 zrobiła się 5 -ka a z 22 30 - trzydziestka :? .
Wstawianie gaźników w cenie wartości rynkowej połowy moto to srednio dobry pomysł :)tym bardziej ze nie wiadomo jaki finalnie przyniesie efekt :roll: .

Re: fazowanie wałka rozrzadu

: 08 sty 2017, 16:44
autor: Gacek
Tak ogólnie - to nie moja opinia bo ja jestem zbyt :mrgreen: .
Jednak sporo czytam i ludzie poważnie zajmujący się tuningiem silników itp często stwierdzają ze silnik o fabrycznym stopniu kompresji ponizej 9 i katem krzywek ponizej 40 stopni na mijance i 220 na wydechu to określane jest jako dupo-wóz :?.
Wszystko wskazuje na to że jeździmy dupo wozami :) .