Strona 2 z 5

Re: Yamaha TTR600 Rally

: 07 lip 2017, 13:21
autor: ArturS
www.wesem.pl - nie mają czegoś pasującego?

Re: Yamaha TTR600 Rally

: 12 lip 2017, 21:47
autor: k3nd
Zapowiada się ciekawie, czekam na dalszą fotorelacje i opisy :)

Re: Yamaha TTR600 Rally

: 13 lip 2017, 12:32
autor: terenowiecc
Wrzuć więcej fotek :slinka:

Re: Yamaha TTR600 Rally

: 13 lip 2017, 12:33
autor: mazi
Kiedyś w intercarsie mieli lampy pasujące pod owiewkę rally, ale tanio nie było... :/

Re: Yamaha TTR600 Rally

: 13 lip 2017, 14:18
autor: fryzjer
A może jakieś lampy z jakiegoś samochodu dałoby radę podpasować.Nie wiem, może duży fiat,czy coś w tym stylu

Re: Yamaha TTR600 Rally

: 13 lip 2017, 14:31
autor: terenowiecc
W kwestii lamp wzorowałbym się na KTM - dwie lampy o różnej średnicy umiejscowione pionowo jedna nad drugą.
Pojedyncza lampa raczej będzie słabo wyglądać w tej owiewce ale możesz też pstryknąć sobie ładnych kilka fotek i zrobić wizualizację doklejając chociażby w Gimpie różne pomysły na lampy, to ocenisz jak to będzie się prezentować.

Re: Yamaha TTR600 Rally

: 15 lip 2017, 07:44
autor: lukemj
Motocykl obecnie stoi rozebrany u ArturS, wczoraj przymierzaliśmy dopiero przedni zawias i koło z TTS.
Na razie ogarniamy sprawy techniczne żeby wszystko było tip top, a dopiero później będziemy kombinować z owiewką.
Co do lamp to faktycznie najlepiej by wyglądały 2 soczewkowe w ustawieniu pionowym. Ale chyba na razie finanse trochę spowolnią tempo prac.

Re: Yamaha TTR600 Rally

: 15 lip 2017, 07:53
autor: lukemj
Znalazłem 2 wersje pod różne lampy w firmie na której wzorowana jest moja owiewka:
Przyznam że obie mi się nie podobają i zrobił bym to chyba jeszcze inaczej
Obrazek
Obrazek

Re: Yamaha TTR600 Rally

: 16 lip 2017, 16:54
autor: lukemj
Montaż przedniego zawieszenia.
Obrazek

Re: Yamaha TTR600 Rally

: 17 lip 2017, 09:15
autor: Tomaszo
Brawo ty, u mnie też wpadł taki zawias do 3aj, i jest to zajebisty mod, odczuwalnie lepiej się piździk prowadzi, jestem w stanie powiedzieć, na ori zawiasie zrobiłem ok 10kkm. I przed zmianą zrobiłem sobie trasę, testowo, czyli znany kawełek off trasy, i kawałek po winklach na asfalcie.
Stare łożyska główki ramy, były jeszcze w dobrym stanie, ale dla pewności poszły nowe, nie duży koszt, a wszystko pewne. Co ważne opona została ta sama, żeby nie było oszukiwania przez nową gumę.
Mój ori zawias był przeserwisowany konkretnie, jak kupiłem Teresę, to dostała nowy olej, panewki i uszczelniacze, z tym zawiasem zrobiłem to samo. Na start, panewki, olej uszczelnienia.

Asfalt: Trzeba powiedzieć że jest sztywniej, nie odczuwam tak efektu trzepania kołem przy większych pochyłach(na starym zawiasie w złożeniu zaczynał przód wężykować) a tu wszystko idzie prosto, aż do czasu czytelnego uślizgiwania przedniej gumy.

Teren:
Zawias wybiera inaczej, jest twardszy, ale jest odczuwalnie sztywniejszy, jedzie tam gdzie ja chcę, nie mam takiego wrażenia opóźnienia ruchu koła względem kierownicy co było wyczuwalne na starym zawiasie.

Hamulce:
Cały zestaw wyczyszczony, posmarowany, jedyny problem to z manżetką prowadnicy zacisku, jest nieprawidłowa, czy ktoś wie gdzie takie nabyć?
A różnica jest fest duża w dozowalności i w siłę hamowania w porównaniu do std. w Teresie

Więcej informacji będzie jak przejadę z tym zawieszeniem więcej kilometrów

Przepraszam za spam, ale musiałem się uzewnętrznić ;)
ObrazekObrazek