Strona 1 z 1

Przewody w metalowym oplocie

: 08 lip 2017, 18:08
autor: pandw
Witm, czy ktoś zmienił w swoim moto przewody hamulcowe na przewody w oplocie? Czy jest zauważalna poprawa w charakterystyce hamowania?

Re: Przewody w metalowym oplocie

: 08 lip 2017, 22:36
autor: Tomaszo
Tak, jest poprawa, jeżeli do tego dodasz serwis zacisku, jest dużo lepiej(lepiej dozowany hebel)

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Re: Przewody w metalowym oplocie

: 09 lip 2017, 19:47
autor: glina
Tomaszo pisze:jeżeli do tego dodasz serwis zacisku, jest dużo lepiej(lepiej dozowany hebel)

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
co masz na myśli konkretnie - 'serwis zacisku' ?

Re: Przewody w metalowym oplocie

: 10 lip 2017, 04:20
autor: Tank
Zapewne czyszczenie.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Re: Przewody w metalowym oplocie

: 10 lip 2017, 06:50
autor: Tomaszo
Serwis zacisku: demontaż na części pierwsze, czyszczenie i ewentualną wymianę uszczelek, przegląd prowadnic, i ew. Smarowanie

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Re: Przewody w metalowym oplocie

: 10 lip 2017, 08:47
autor: filippe
skuteczne odpowietrzenie układu to podstawa.
Nie rozbieraj na części pierwsze zasicku jak nie masz z niego wycieków płynu i nowych uszczelek w zapasie, możesz pogorszyc sytuacje uzywając starych. Skoro nie ubywa płynu to tylko przeczyść z brudu i kurzu, nasmaruju prowadnice.
Nie smaruj okolic tłoczków i uszczelek!!! tu ma być sucho.
Pompy też wymagają serwisu co kilka lat, no ale mało kto to robi, jeśli nie ma wycieków to nie rozbieraj.
Załóż te nowe przewody w metalowej osłonie, przeczyść zaciski, odpowiertrz układ i jazda :bananasaluta:

Re: Przewody w metalowym oplocie

: 10 lip 2017, 11:55
autor: Damianos1
Oczyść dokladnie cały zacisk, sprawdz czy tłoczki chodzą gładko, jesli nie to popsikaj WD-40 i je rozruszaj i nasmaruj prowadnice. Przepompuj tez stary plyn przez caly uklad. To znaczy do opowietrznika montujesz jakas rurke i popmpujesz az zacznie leciec czysty nowy płyn ktory bedziesz dolewal w miedzyczasie do zbiorniczka wyrownawczego.I na koncu montujesz przewod w opolcie i na pewno się poprawi. A no i po zmianie przewodu oczywiscie odpowietrzamy uklad i polecam sposob z rurką bo bedziesz widzial dokladnie czy leca jakies babelki :) Co do plynu hamulcowego to polecam ci DOT 4 Organika. Najlepszy plyn wedlug mnie i nie jest drogi bo kosztuje 12 zl na 0.5 L :)

Re: Przewody w metalowym oplocie

: 10 lip 2017, 14:44
autor: TeTe199
To wy nie macie w ttr przewodów w stalowym oplocie fabrycznie montowanych ?

Re: Przewody w metalowym oplocie

: 10 lip 2017, 20:05
autor: Gacek
Dla mnie osobiście temat przewodów w stalowy oplocie to jest jakaś fikcja jeżeli chodzi o zwiększenie wydolności systemu hamowania . Jak zacisk i pompa kiepsko pracuje to użycie tego nie wiele zmieni po za niuansami w postaci lepszej reakcji .Fabryczne przewody wykonane są tez w oplocie najprościej można się przekonać o tym krojąc taki przewód 8-) .Ogólnie moim zdaniem to w dużej mierze kit marketingowy który z reguły łykają ludzie nie posiadający instynktu ujmę to określeniem "czucia" :P .