Strona 1 z 1

kilka pytań odnośnie remontu

: 22 sie 2017, 22:01
autor: Verpis
witam właśnie rozebrałem górę w moim 3tb tłok na wejściu do wymiany(obecnie siedział prox chcę wrzucić tkrj ) ale nie wiem czy zmieniać uszczelkę pod głowicę niby wygląda ok... ale jest tak jakby na 3 części rozwarstwiona ojciec mówi że pochodzi jeszcze druga sprawa głowica trochę puszcza jak jej wlałem benzyny (co dalej z nią robić),jaki książkowo powinien być poziom paliwa (mm) albo inaczej jak ustawić gaźnik,uszczelniacze zaworów też poprzedni właściciel mówił że zmieniał i wyglądają jak nowe czy profilaktycznie wymienić czy zostawić i chyba na razie tyle jak coś wyjdzie więcej będę pytał.

Re: kilka pytań odnośnie remontu

: 23 sie 2017, 03:57
autor: Tank
Moze postaralbys się wstawic kilka znakow interpunkcyjnych? Łatwiej będzie domyslic się, o co Ci chodzi...

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Re: kilka pytań odnośnie remontu

: 23 sie 2017, 12:43
autor: Gacek
Jest takie stwierdzenie - tank , pani zmanierowana je " bułkę przez bibułkę - chuja trzepie gołą ręką " :P .
Verpis - jak już robisz piec to wsadź dla swojego świętego spokoju nową uszczelkę co i tak przy niepoprawnym montażu nie zagwarantuje ci sukcesu w postaci (nazywaj jak chcesz ).
Uszczelka miedzy cylinder a głowicę w tym typie powinna składać się z 3 warstw ..inaczej nie wyrobił byś na uszczelki.
Jak ci puszczają zawory to je zdemontuj dotrzyj obadaj łopatologicznie stan prowadnic i badaj zalewając naftą przy okazji wyjdzie ci czy trzymają szczelność uszczelniacze (w manuale jest to przejrzyście ujęte) . Ogólnie wszystko wskazuje ze powinieneś zapoznać się z serwisów ką którą możesz spokojnie ściągnąć generalnie jest tam wszystko tylko z reguły nie po naszemu ;) .

Re: kilka pytań odnośnie remontu

: 24 sie 2017, 10:09
autor: Verpis
A jak z tym tlokiem ma go ktoś? Nie rozleci się po pierwszym wypadzie na piaskowanie oczywiście po dotarciu

Re: kilka pytań odnośnie remontu

: 24 sie 2017, 15:37
autor: Gacek
Jak ci brakuje wyczucia to zamontuj sobie czujnik temp na cylinder - i obieg oliwy ( w newralgicznych częściach ) odlewany tłok nie jest idealną alternatywą do nadmiernego pałowania wraz z wzrostem temp .materiał z jakiego jest wykonany traci na twardości to są ogólnie dostępne informacje .
Podobnie jak te ze dla aluminiowych cylindrów chłodzonych powietrzem wg amerykańskich fachowców od silników lotniczych graniczna temp dla alu cylindra z tuleją to 150 @ C - 160 to już za dużo :) .
Ja osobiście jak mam wątpliwości stosuję naturalną metodę weryfikacji jak szczam na karter nie cylinder i się szczyny gotują to odpuszczam dalsza jazdę tylko ja śmigam na kutym tłoku wossnera (on ma tez swoje negatywne niuanse )jednak to historia na inny temat ;) .

Re: kilka pytań odnośnie remontu

: 24 sie 2017, 20:43
autor: Verpis
bez przesady aż tak go nie grzałem ;) jeździłem z kolegą ma tez 3tb tyle ,że z czujnikiem temp u niego było ok 90-110 przy 110 obaj odpuszczaliśmy i odstawialiśmy sprzęty na jakies 15-30min przerwa na fajkę napić się odlać więc myślę że ten tkrj da radę .