Strona 2 z 2

Re: Nie pali po remoncie

: 18 paź 2017, 08:16
autor: Verpis
świece lekko przylewa,wersja z akumulatorem

Re: Nie pali po remoncie

: 18 paź 2017, 08:18
autor: Verpis
Gacek bo pisałem że temat ogarnięty chwilę chodził dobrze po czym jak w nocy wracałem to zaczął mocno szarpać zgasł potem go odpaliłem przejechałem z może 500m i trup nie do zapalenia

Re: Nie pali po remoncie

: 18 paź 2017, 09:36
autor: Gacek
Dla własnej wygody i dalszego konstruktywnego działania - obadaj czy problem o którym piszesz leży po stronie instalacji elektrycznej czy zasilania ? .Jeżeli moto gubi ci zapłon to bez sensu kopać w gaźnikach ;) .Czasami słaba masa , jakieś perypetie z czujnikiem podpórki bocznej , lub luzu potrafią nieźle nakopać pod beretem człowiekowi :? .
W tym wszystkim weź też poprawkę , na własne błędy interpretacji bo gafy jakie sie popełnia osobiscie są najtrudniejsze do wyłapania :), a błędów nie popełnia ,ten co nie robi nic .

Re: Nie pali po remoncie

: 18 paź 2017, 10:19
autor: Verpis
Mam na oku silnik 120km od mojego miejsca zamieszkania przytarty na tłoku wersja z rozrusznikiem cena 850 za cały,myślę go kupić bo u mnie korba do wymiany głowica w bardzo słabym stanie ma ślady po przytarciu,no i cylinder do szlifu i tłok kupiłem tkrj i długo nie pochodził znowu chla olej.Człowiek mówi ,że korba i głowica w bdb stanie więc chyba go kupię do tego są gaźniki moduł więc chyba warto.

Re: Nie pali po remoncie

: 23 paź 2017, 18:49
autor: Gacek
Kupisz i wyjdzie to co wyjdzie :roll: na dzień dobry musisz do tego dołożyć szlif tłok i związaną z tym resztę :| .
Jak masz poukładane w głowie handlowe podejście to zapewne moze być to atrakcyjna oferta .Ja jednak się na tym nie znam jak bym to kupił to połowę bym rozdał potrzebującym :lol: .Kwestia człowieka ;) natomiast kwestia kupowania trupa aby zamienić trupa :P .Chyba wszystko na temat z mojej strony ;)

Re: Nie pali po remoncie

: 03 mar 2018, 19:53
autor: xt600moto
ja tam się nie znam ale wymiana tłoka do starego cylindra być może wytartego i zowalizowanego cylindra mija się z celem i szkoda kasy na uszczelki i tłok olej nie musi chlać przez tłok ale przez zawory i uszczelniacze ale wtedy by kopcił z pierwszych postów obstawiam bym że miałeś przestawiony rozrząd albo zawory źle ustawione i go nie odpalisz chyba że na zaciąg potem poprzestawiałeś gaźnik jak wcześniej palił ci normalnie ciekawy jestem jak wyglądała świeca może zabryzgało ją olejem i iskre straciła jak tak ci ostro olej chla