Strona 3 z 11

Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"

: 29 paź 2018, 20:44
autor: dlaumor
Jesteś dobry MAJSTER .. gratuluje i Ci tego zazdraszczam jak niczego innego nikomu na świecie. A wręcz mnie to wkurwia ,że nie potrafie nic zrobić sobie w silniku a tylko pomalować i wyczyścić. No olej umiem zmienić..
Szacun szacunek szacununio ... prezentujesz dobrą robote :biggrin:

Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"

: 30 paź 2018, 05:13
autor: Tygrys
Cześć tak z ciekawości - po dotarciu zaworów korygowales szerokość przylgni gniazd zaworowych bo na zdjęciach - może to złudzenie - wydają się szersze niż 1mm a tyle chyba powinno być? Powodzenia w dalszych pracach!

Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"

: 30 paź 2018, 09:24
autor: qpa
Gacek on buduje scramblera, a nie przerabia xt do super crossu.

Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"

: 30 paź 2018, 10:01
autor: terenowiecc
Ciekawy projekt i też podoba mi się podejście do sztuki garażowej - przyjemnie popatrzeć i poczytać.
Także ja również zasiadam na widowni i kibicuję ;)

Kiedyś widziałem scramblera a raczej "sramblera" bo słabo ten twór wyglądał ale miał zbiornik paliwa z WSK i dodatkowo zadupek również z takiego samego zbiornika, wyciętego pod siodło i to akurat było niezłe w moim odczuciu. Także z jawkowego baniaka może rzeczywiście udać się coś zrobić.

A swoją drogą, odpowiedni stosunek do Gacka i jego światopoglądu jest kluczowy do egzystencji na tym forum...wielu nie dało rady i uciekło :lol:

Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"

: 30 paź 2018, 10:19
autor: qpa
To jest niesamowite że lepiej trzymać Gacka zamiast łapać świeżaków którym się chce.

Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"

: 30 paź 2018, 10:30
autor: Gacek
qpa pisze:Gacek on buduje scramblera, a nie przerabia xt do super crossu.

gpa dzieki za wyjasnienie ;)
własciwie to zapytałem w wyszukiwarce google co to jest scrambler :)
wyszło takie coś https://motobanda.pl/jak-powinien-jezdz ... -scrambler .
Moja refleksja po obejrzeniu materiału jest na poziomie chcę miec scramblera :lol:

Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"

: 30 paź 2018, 12:04
autor: Tygrys
Kurde czyli kawasaki kl 250 82 r który miałem przed Tereska to był scrambler a ja go sprzedałem (o ja głupia chlapapicza )

Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"

: 30 paź 2018, 16:07
autor: terenowiecc
qpa pisze:To jest niesamowite że lepiej trzymać Gacka zamiast łapać świeżaków którym się chce.
Co proponujesz? :D

Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"

: 30 paź 2018, 18:47
autor: Gacek
qpa chyba ci się w głowce potemtegowało :lol: - ktoś mnie tu trzyma ? :P jestem jakims utrzymankiem itp itd ?- tak ogólnie nie czuje o czym bredzisz :oops: .Normalnie czasami z pewnymi uzytkownikami na tym forum odczuwam swoisty dyskomfort typu nie "tykaj " gówna bo zacznie smierdziec :lol: .
Wracajac do tematu "Pokraka traktowanego fleksem " Cobah jak zamierzasz ogarnąc przeróbkę tylnej ramy pomocniczej ?
ten model jest tak niesymetrycznie ze tak nazwę "stworzony " mnie osobiscie opada szczęka :shock: .

Re: Pokrak traktowny fleksem, czyli "The Gimp"

: 30 paź 2018, 20:38
autor: coobah
W ekspresowym tempie? Oj nie. Poprostu jak zalozylem ten watek, to byl o jakies trzy miesiace w plecy w stosunku do prac. Teraz nie bedzie juz takiego tempa.

Koncepcja? Koncepcja jakas wstepna jest, ale co ma byc u celu? Fajny motór. :facepalm:
Nie lubie szufladkowac, ale pewnie z definicji najblizej mu do scramblera wlasnie.
Tak naprawde celem jest bardziej budowanie, a nie jego koniec :biker:

Szerokosci przylgni gniazd nie korygowalem. Nawet nie mam czym, bo jak glowica jest do bani, to zawsze oddaje ja do obrobki kompleksowej, a jak jest dobra to troche wylizac pasta nagar i tyle.
Moto dmuchalo 12bar. Wyznaje zasade, ze jak nie swedzi, to staram sie nie drapac. Szczegolnie Japonczykow. Oryginal to oryginal, a ten jeszcze na pewno sporo polata.
To samo z tlokiem/cylindrem. Szpara na pierscieniach jest w polowie zakresu. Tez nie bede wiec ruszal oryginalu.

Nawet patrzac czysto "na zimno". Pierscienie kosztuja 250,-. Tlok z pierscieniami 500,-. (mowie o oryginalach w detalu brutto) Ile szlif za jedna dziure 80, moze 100? Gdzie jest sens zmiany pierscieni?

Rama pomocnicza, to raczej jeden z najmniejszych potencjalnych problemow. Trzeba wygiac troche rurki i ja przyspawac.
Przyznam jednak, ze myslalem juz tez o wersji przykrecanej. Pal szesc uniwersalnosc rozwiazania, ale strasznie przysieszyloby mi to prace. Od 3 miesiecy czekam na kola, zeby postawic na nich moto, zeby moc zaprojektowac wlasnie rame pomocnicza, zeby znowu wszysko rozebrac i pomalowac rame proszkowo. Gdybym poszedl w przykrecana. Rama glowna bylaby juz pewnie dawno gotowa....