Strona 2 z 3
Re: Dużo pytań o TT
: 12 lut 2011, 22:14
autor: Courte
mam pytanie odnośnie TT, nie będę zakładać noweg otematu. Czy jest ona wysoka? Chodzi mi o wersje TTR i TT. Mam 190cm wzrostu i nie wiem, czy nie będzie za niska dla mnie. Lubię wysokie moto.. No i czy nadaje się w teren, tor i do lekkiej turystyki
?
Re: Dużo pytań o TT
: 13 lut 2011, 10:07
autor: Pawlo
No niskie to one nie są. Wysokość siedzenia: TT - 920 mm, TTR - 945 mm i dla porównania TDR - 850 mm. Czyli w przypadku TTR to już 10 cm wyżej od TDR. Jeśli chodzi o TT, w teren jak najbardziej, po torze nie jeździłem jeszcze, a do turystyki to trzeba mieć twardą dupę, ale nie jest najgorzej
Re: Dużo pytań o TT
: 13 lut 2011, 13:23
autor: maciek_tt6
mi się znakomicie jeździ TT w porównaniu z dr 650 bo jest jeszcze wyższa i cięższa co bywało problemem w terenie i tez z tym odpalaniem z kopa
Re: Dużo pytań o TT
: 14 lut 2011, 20:56
autor: Courte
No tak ale właśnie TDR dla mnie za niska jest
.
Miałem Aprilie ETX 125 kiedyś i była idealna
.
czyli co DR 650 niby wyższa
? Czy TT ma rozrusznik? Jak z częściami, silnik ten sam co w XT? Do setki ile ma
?
Aha i czy w 2 osoby da radę jakiś odcinek pokonać typu kilkudziesięciu km?
Czyli ogólnie polecicie sprzęt?
Re: Dużo pytań o TT
: 14 lut 2011, 22:08
autor: Gacek
Courte pisze:
Aha i czy w 2 osoby da radę jakiś odcinek pokonać typu kilkudziesięciu km?
Czyli ogólnie polecicie sprzęt?
- pewnie wszystko jest do zrealizowania - kwestia odpornosci wytrzymałosci pasazera
- z własnego doswiadczenia wiem ze jest z tym pełna masakra to bardzo karkołomna pozycja
.
Re: Dużo pytań o TT
: 15 lut 2011, 07:43
autor: Trampek
Courte pisze:
Do setki ile ma
?
Proponuję od razu R1.
Re: Dużo pytań o TT
: 15 lut 2011, 11:22
autor: Pawlo
Gacek pisze:Courte pisze:
Aha i czy w 2 osoby da radę jakiś odcinek pokonać typu kilkudziesięciu km?
Czyli ogólnie polecicie sprzęt?
- pewnie wszystko jest do zrealizowania - kwestia odpornosci wytrzymałosci pasazera
- z własnego doswiadczenia wiem ze jest z tym pełna masakra to bardzo karkołomna pozycja
.
Dokładnie tak jak Gacek pisze
Siedzieć tam na tyle to niezły hardkor
Ale przypuszczam, że podobnie jest we wszystkich sprzętach tego typu
Pewnie lepiej jest np. na Transalpie albo BMW GS itp.
Czy ogólnie polecam? Polecam chociażby z tego względu, że sprzęt jest bezawaryjny o ile ktoś nie odwalił maniany robiąc remont silnika i można zrobić kupę km-ów robiąc proste czynności serwisowe typu smarowanie
Najlepiej by było jakbyś przejechał się na tym sprzęcie osobiście, może jest ktoś z foruma z twojej okolicy co śmiga na TT i by ci ją użyczył w celu jazdy próbnej
Re: Dużo pytań o TT
: 17 lut 2011, 16:42
autor: Courte
Dzięki wielkie, jakby mi się taki sprzęt trafił, za dobrą kasę to chętnie bym go kupił
.
A, Trampek, pozdro
. Pytam ile ma do setki, a nie jaki ma v-max. Jeśli dla Ciebie to nie istotne to ok... Nie napisałem wcale, że chcę żeby moto miało ok. 3 sekund do setki. Bo jeździłem VFR 750 i dla mnie to za mocne jak po 125 jest. Dlatego szukam czegoś takiego co ma koło 5-6. I chyba TT się w tylu mieści? Nie chciałbym też żeby mnie EXC 125 brało
...
A i TT'ka idzie z gazu na koło? Pewnie tylko z jedynki ?
Re: Dużo pytań o TT
: 17 lut 2011, 18:05
autor: Pawlo
Courte pisze:A i TT'ka idzie z gazu na koło? Pewnie tylko z jedynki ?
Na standardowych przełożeniach na dwójce trzeba mocniej szarpnąć i idzie
Im krótsze przełożenia tym lepiej będzie szła
Re: Dużo pytań o TT
: 17 lut 2011, 18:21
autor: Gacek
Courte pisze:Dzięki wielkie, jakby mi się taki sprzęt trafił, za dobrą kasę to chętnie bym go kupił
.
A, Trampek, pozdro
. Pytam ile ma do setki, a nie jaki ma v-max. Jeśli dla Ciebie to nie istotne to ok... Nie napisałem wcale, że chcę żeby moto miało ok. 3 sekund do setki. Bo jeździłem VFR 750 i dla mnie to za mocne jak po 125 jest. Dlatego szukam czegoś takiego co ma koło 5-6. I chyba TT się w tylu mieści? Nie chciałbym też żeby mnie EXC 125 brało
...
A i TT'ka idzie z gazu na koło? Pewnie tylko z jedynki ?
- ? Courte - moim zdaniem błądzisz to nie to forum
kazda porzadna seta skroi ci tyłek w terenie typu tor .Na ulicy , szutrach sprawa powinna się układać korzystniej dla tego sprzętu .