Strona 2 z 3

Re: Dużo pytań o TT

: 12 lut 2011, 22:14
autor: Courte
mam pytanie odnośnie TT, nie będę zakładać noweg otematu. Czy jest ona wysoka? Chodzi mi o wersje TTR i TT. Mam 190cm wzrostu i nie wiem, czy nie będzie za niska dla mnie. Lubię wysokie moto.. No i czy nadaje się w teren, tor i do lekkiej turystyki ;)?

Re: Dużo pytań o TT

: 13 lut 2011, 10:07
autor: Pawlo
No niskie to one nie są. Wysokość siedzenia: TT - 920 mm, TTR - 945 mm i dla porównania TDR - 850 mm. Czyli w przypadku TTR to już 10 cm wyżej od TDR. Jeśli chodzi o TT, w teren jak najbardziej, po torze nie jeździłem jeszcze, a do turystyki to trzeba mieć twardą dupę, ale nie jest najgorzej ;)

Re: Dużo pytań o TT

: 13 lut 2011, 13:23
autor: maciek_tt6
mi się znakomicie jeździ TT w porównaniu z dr 650 bo jest jeszcze wyższa i cięższa co bywało problemem w terenie i tez z tym odpalaniem z kopa

Re: Dużo pytań o TT

: 14 lut 2011, 20:56
autor: Courte
No tak ale właśnie TDR dla mnie za niska jest :D.
Miałem Aprilie ETX 125 kiedyś i była idealna :).

czyli co DR 650 niby wyższa :)? Czy TT ma rozrusznik? Jak z częściami, silnik ten sam co w XT? Do setki ile ma :)?
Aha i czy w 2 osoby da radę jakiś odcinek pokonać typu kilkudziesięciu km?

Czyli ogólnie polecicie sprzęt?

Re: Dużo pytań o TT

: 14 lut 2011, 22:08
autor: Gacek
Courte pisze: Aha i czy w 2 osoby da radę jakiś odcinek pokonać typu kilkudziesięciu km?

Czyli ogólnie polecicie sprzęt?
- pewnie wszystko jest do zrealizowania - kwestia odpornosci wytrzymałosci pasazera :lol: - z własnego doswiadczenia wiem ze jest z tym pełna masakra to bardzo karkołomna pozycja :evil: .

Re: Dużo pytań o TT

: 15 lut 2011, 07:43
autor: Trampek
Courte pisze: Do setki ile ma :)?
:evil: Proponuję od razu R1.

Re: Dużo pytań o TT

: 15 lut 2011, 11:22
autor: Pawlo
Gacek pisze:
Courte pisze: Aha i czy w 2 osoby da radę jakiś odcinek pokonać typu kilkudziesięciu km?

Czyli ogólnie polecicie sprzęt?
- pewnie wszystko jest do zrealizowania - kwestia odpornosci wytrzymałosci pasazera :lol: - z własnego doswiadczenia wiem ze jest z tym pełna masakra to bardzo karkołomna pozycja :evil: .
Dokładnie tak jak Gacek pisze :lol: Siedzieć tam na tyle to niezły hardkor ;) Ale przypuszczam, że podobnie jest we wszystkich sprzętach tego typu :) Pewnie lepiej jest np. na Transalpie albo BMW GS itp.

Czy ogólnie polecam? Polecam chociażby z tego względu, że sprzęt jest bezawaryjny o ile ktoś nie odwalił maniany robiąc remont silnika i można zrobić kupę km-ów robiąc proste czynności serwisowe typu smarowanie :)
Najlepiej by było jakbyś przejechał się na tym sprzęcie osobiście, może jest ktoś z foruma z twojej okolicy co śmiga na TT i by ci ją użyczył w celu jazdy próbnej ;)

Re: Dużo pytań o TT

: 17 lut 2011, 16:42
autor: Courte
Dzięki wielkie, jakby mi się taki sprzęt trafił, za dobrą kasę to chętnie bym go kupił :).

A, Trampek, pozdro :). Pytam ile ma do setki, a nie jaki ma v-max. Jeśli dla Ciebie to nie istotne to ok... Nie napisałem wcale, że chcę żeby moto miało ok. 3 sekund do setki. Bo jeździłem VFR 750 i dla mnie to za mocne jak po 125 jest. Dlatego szukam czegoś takiego co ma koło 5-6. I chyba TT się w tylu mieści? Nie chciałbym też żeby mnie EXC 125 brało :P...

A i TT'ka idzie z gazu na koło? Pewnie tylko z jedynki ?

Re: Dużo pytań o TT

: 17 lut 2011, 18:05
autor: Pawlo
Courte pisze:A i TT'ka idzie z gazu na koło? Pewnie tylko z jedynki ?
Na standardowych przełożeniach na dwójce trzeba mocniej szarpnąć i idzie :mrgreen: Im krótsze przełożenia tym lepiej będzie szła ;)

Re: Dużo pytań o TT

: 17 lut 2011, 18:21
autor: Gacek
Courte pisze:Dzięki wielkie, jakby mi się taki sprzęt trafił, za dobrą kasę to chętnie bym go kupił :).

A, Trampek, pozdro :). Pytam ile ma do setki, a nie jaki ma v-max. Jeśli dla Ciebie to nie istotne to ok... Nie napisałem wcale, że chcę żeby moto miało ok. 3 sekund do setki. Bo jeździłem VFR 750 i dla mnie to za mocne jak po 125 jest. Dlatego szukam czegoś takiego co ma koło 5-6. I chyba TT się w tylu mieści? Nie chciałbym też żeby mnie EXC 125 brało :P...

A i TT'ka idzie z gazu na koło? Pewnie tylko z jedynki ?
- ? Courte - moim zdaniem błądzisz to nie to forum :lol: kazda porzadna seta skroi ci tyłek w terenie typu tor .Na ulicy , szutrach sprawa powinna się układać korzystniej dla tego sprzętu .