Strona 4 z 4

Re: Zakup TT - na co zwrócić uwagę

: 03 sty 2014, 21:43
autor: danmian
a ja chciałbym dodać że w swojej TT miałem brembo i wątpie zeby to było akcesoryjne :)

Re: Zakup TT - na co zwrócić uwagę

: 04 sty 2014, 12:10
autor: Gacek
a ja chciałbym dodać że w swojej TT miałem brembo i wątpie zeby to było akcesoryjne :)
- tu możesz się mylić bo do motocykli montowanych w Włoszech wsadzano seryjnie taki osprzęt .Zapytam z ciekawości posiada ktoś montowane w Japoni fabryczne TT z zawiasem ohlins ?

Re: Zakup TT - na co zwrócić uwagę

: 15 sty 2014, 11:53
autor: -gumis-
Trzeba jeszcze dopisać, że TTE mają bardzo delikatne i wrażliwe na wilgoć instalację elektryczną.
Przerywają się łączenia przewodów w wiązce pod lampą, jest tam istny młyn!!! Pięć przewodów łączy się np z jednym, jeden puści i zaczyna się jazda.
Jak TTE jest bardzo ostro wykorzystywana np. do skoków, do czego nie jest stworzona, to pękają wahacze tylne.
Zwracać uwagę na otwory po nyple szprych, znalezienie używanej, zajebistej felgi to problem (wiem, można zapleść nową).
Tak poza tym to idiotoodporny sprzęt.

Re: Zakup TT - na co zwrócić uwagę

: 12 lut 2014, 14:43
autor: glina
Jaką kompresję powinien mieć zdrowy silnik TT600 ? A kiedy do remontu ?

Re: Zakup TT - na co zwrócić uwagę

: 12 lut 2014, 17:50
autor: Gacek
Ciśnienie sprężania na poziomie 10 - 11 atm na rozgrzanym silniku ale stopień zużycia cylindra określisz lepiej robiąc probe olejową .

Re: Zakup TT - na co zwrócić uwagę

: 12 lut 2014, 18:17
autor: glina
Dzięki. Chodzi mi o zakup, ale przy nim ciężko będzie zrobić próbę olejową. Także użyję manometru.

Re: Zakup TT - na co zwrócić uwagę

: 12 lut 2014, 18:30
autor: Gacek
Próba olejowa to nic jak ponowny pomiar manometrem - tyle ze w cylinder wlewasz oliwę - wiec jak jest uszkodzona gładź lub podobne to zastosowanie oliwy pokaże wyższe ciśnienie czym mniejsze różnice tym lepszy stan ;)