TT600S

Pokaż innym swój motocykl!
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600S

Post autor: Gacek »

Wystarczy ze na drugim miedziana uszczelka uległa większemu zagnieceniu i już zmieni się charakterystyka przepływu spalin .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2496
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

Z nowości, doszło kilka szczegółów dopieszczających - pomalowane napisy na zaciskach z nudów ;)

Obrazek

Przednia felga już lekko styrana od kamieni :lol:

Obrazek

Zmienione tylne kierunki z przymusu, bo lewy się połamał, rejestracja też nie wytrzymała drgań, ale to już dużo wcześniej, musiałem ją przyczepić jeszcze na trzecią śrubę ;)

Obrazek

I kolektory na chwilę obecną, czyli jakieś 600 km-ów od polerki. Jakoś się trzymają, pomimo częstego kontaktu z błotem :lol:

Obrazek

Obrazek

Wczoraj jeszcze wyszła mi z kierownicy śruba razem z gwintem trzymająca handbara. Trzeba będzie jakiś patent wykombinować ;) No i muszę zajrzeć do głównej wiązki przy przedniej lampie, bo jak wciskam przedni hamulec to gaśnie mi cała elektryka :mrgreen:
Obrazek
maciek_tt6
Po kostki w błocie
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 08:18
Motocykl: yamaha tt 600e
xtz660
Lokalizacja: DKA

Re: TT600S

Post autor: maciek_tt6 »

maszyna ładna, mojej daleko wizualnie. a z instalacją miałem dzisiaj ambaras jak kabel od stacyjki podszedł pod ogranicznik od kierownicy i pchać 10km żeby zasięg złapać w Orange w lesie aby ktoś przyjechał busem po mnie
romet 6szt. > simson s-50 > etz 150 > jawa 350ts >jawa 350 > etz 250 > 2x etz 251 > dr600 > xtz 660 > bandit 1200S > dr 650r > tt 600e, xtz660
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2496
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

maciek_tt6 pisze:a z instalacją miałem dzisiaj ambaras jak kabel od stacyjki podszedł pod ogranicznik od kierownicy i pchać 10km żeby zasięg złapać w Orange w lesie aby ktoś przyjechał busem po mnie
Aaa widzisz, gdyby nie rozrusznik mógłbyś dalej śmigać. Moje moto pali nawet jak są wszystkie wtyczki rozłączone :lol:
Właśnie wczoraj to sprawdzałem. Generalnie rozebrałem wczoraj pół elektryki, ściągnąłem izolację z przewodów od lampy do zbiornika, na razie wiem tylko, że pośrednią przyczyną zwarcia jest odpowietrznik zbiornika paliwa, który idzie do główki ramy, a wyjście ma tuż nad główną wiązką. Chyba nie muszę pisać co opary robią z taśmą izolacyjną. Poza tym nie wiem czy to oryginalnie jest owinięte taśmą izolacyjną? Jeśli tak to już rozumiem dlaczego wszyscy narzekają na makaroniarską elektrykę. Zaizolowałem już wszystkie złączki koszulkami termokurczliwymi, przewody wyglądają na całe, a i tak jak ścisnę całą wiązkę to wszystko gaśnie :x Jestem w głębokiej dupie i coś czuję, że przez ten tydzień będę zabawiał się w elektryka :( W ostateczności owinę każdy przewód osobno taśmą izolacyjną i nie będzie problemu :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
terenowiecc
Administrator
Posty: 1734
Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
Motocykl: LC4
Lokalizacja: LCH

Re: TT600S

Post autor: terenowiecc »

Kolektor pikny :mrgreen: Aż żal brudzić takiego czyściocha ;)

Z elektryka swego czasu też się namęczyłem, dużo czasu i nerwów kosztowało mnie ogarnięcie tego tematu. Obadaj dokładnie wszystkie kable i złącza. Może gdzieś coś nie łączy a może kabelek się przetarł/załamał?
Miałem u siebie tak, że po dotknięciu wiązki pod stacyjką wariował mi prąd w moto - światła raz gasły, raz świeciły. Rozbebeszyłem pół instalacji żeby znaleźć przyczynę a okazało się, że jeden konektor był źle zlutowany i raz łączył a raz nie :roll: Zaizolowany koszulką termo-kurczliwą był więc myślałem, że jest ok a tu zonk. Takie gówno małe a może doprowadzić do szału.
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600S

Post autor: Gacek »

U mnie standardowa taśma izolacyjna się nie sprawdza szybko sztywnieje pod wpływem chyba temp .Po ostatnich jazdach w ulewach świeciła się kontrolka od luzu i moto mogłem palić na biegu :roll: nie działał czujnik podpórki zagineły kierunki po osuszeniu wszystko wruciło do normy :lol: .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2496
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

terenowiecc pisze:Kolektor pikny :mrgreen: Aż żal brudzić takiego czyściocha ;)
Czysty to on jest tylko do foty ;) Ale muszę powiedzieć, że z takiego polerowanego przypalone błoto schodzi dużo, dużo lepiej, schodziło praktycznie samą myjką ciśnieniową, ostatnio tylko przejechałem jeszcze wełną stalową i zeszło wsio.

Co do elektryki, dalej "miętoliłem" dzisiaj wiązkę, ale już nie mogłem zrobić takiego zwarcia jakie mi się robiło, widocznie przewody ustawiły się w innej kolejności. Zaizolowałem wszystko tak jak było, a nawet lepiej. Na razie jest dobrze (puk!puk!).

A jeszcze pytanie mam, też mi coś czujnik od kosy bocznej chyba nie funguje, jak zsiadam z moto to zawsze najpierw kosa, opieram moto, zsiadam i w międzyczasie puszczam sprzęgło. Dzisiaj przy puszczaniu sprzęgła zapiął się bieg i moto chciało odjechać beze mnie, bo nie zgasło. I tu pytanie - czy przewody od czujnika bocznej nóżki idą tą samą wiązką aż pod przednią lampę? Bo jeśli tak to by wszystko wyjaśniało, dlaczego już nie gasną wszystkie światła, zwarcie by się tylko przemieściło w takim razie ;)
Obrazek
maciek_tt6
Po kostki w błocie
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 08:18
Motocykl: yamaha tt 600e
xtz660
Lokalizacja: DKA

Re: TT600S

Post autor: maciek_tt6 »

ja to samo zrobiłem z instalacją całą izolacje wywaliłem bo tylko od sztuki była i jeszcze nawet luźna jeden chwyt i jej nie było. przy okazji po sprawdzałem wtyki i kable gdzie są w newralgicznym miejscu z tego co patrzyłem co kable od tych wyłączników co są na klamce i stopce to do przekaźnika są podłączone od rozrusznika, nabyłem od znajomego ze skody z cz taśmę co kable zawijają na montażu taką szarą jakby szmacianą i na to zrobiłem i wydaje się lepsza a jak naprawdę będzie to czas pokaże. problem mam z tymi bezpiecznikami żeby dostać 20A rurkowe bo nie typowy wymiar i całe hurtownie elektryczne objechałem u siebie i nie ma, na alledrog znalazłem i chyba będzie trzeba pomyśleć z kilka sztuk zamówić bo dwóch za 2 zł nie będę zamawiał
romet 6szt. > simson s-50 > etz 150 > jawa 350ts >jawa 350 > etz 250 > 2x etz 251 > dr600 > xtz 660 > bandit 1200S > dr 650r > tt 600e, xtz660
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: TT600S

Post autor: Gacek »

U mnie czujnik podpórki odcina zapłon w chwili kiedy jest wrzucony bieg i wciśnięte sprzęgło nie ma wpływu na jego działanie , czujnik przy klamce sprzęgła służy u mnie do odpalania moto na wrzuconym biegu (tyle ze ostatnio ta opcja mi jakoś nie działa )
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2496
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: TT600S

Post autor: Pawlo »

Moto miało dzisiaj dzień dziecka, zostało odchudzone o kilka warstw błota, które uzbierało się pod owiewkami, co ciekawe na osłonie silnika było go najmniej. Raz na sezon wypada coś takiego zrobić :lol:
Foty:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ