Przód Dunlop D952
tył hm... myślę, że też D952
Yamaha XT 600 / 2KF
- ArturS
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 2258
- Rejestracja: 09 lis 2011, 07:24
- Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ, Husqvarna TE610ie
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Kontakt:
-
- Lubiący błoto
- Posty: 62
- Rejestracja: 27 sty 2019, 09:02
- Motocykl: Tenere 600
Re: Yamaha XT 600 / 2KF
Dzięki Tygrys:))
Tak jest w dowodzie i briefie i w instrukcji.
Ale wchodzą inne spokojnie.
Trzeba też uwzględnić to, że inaczej niektórzy producenci podają rozmiar dla opon kostkowych - najlepiej podpytać, który konkretny model wchodzi a który nie w danym rozmiarze.
Co do Pirelli Mt 21 to wchodzą spokojnie:
tył: 130/90-18
przód wiadomo: 90/90-21
Wyglądają tak:
Tego Dunlopa nie miałem, ale wygląda na fajny.
Z moich odczuć, z tych co miałem:
- E07 Mitas - niezniszczalna i to chyba jej największa zaleta, np. na wyjazd do Mongolii mym się nad nią zastanowił mocno, ale w terenie słabo, do przodu jedzie, przebić trudno, ale mokre trawersy lub szybka jazda po mokrym słabo. Chociaż dla mnie o dziow w 2019 KTM 690 ENDURO R jest montowana fabrycznie???
- K60 Heidenau (nie scout, zwykła) - lepsza od E07 we wszystkim. O dziwo jak na wyprawową oponę w terenie całkiem robi,
- Pirelli MT21 - bardzo fajna opona, w terenie nie odstaję od innych, nigdy nie zostawił mnie żaden KTM czy XT na bardziej terenowych oponach, jednak w trenie nie daje, aż takiej pewności jak ostra kostka, trochę ostrożniej trzeba, ale minimalnie, na asfalcie bajka - nie wyje, trzyma ładnie - można brać na wyprawę,
- Michelin Cross Competition S12XC - miałem, petarda w teren, wyła niemiłosiernie na asfalcie, ale czy to można kupić jeszcze? I była NHS.
- Michelin AC 10 - w teren ogień, super opona - trzyma na wszystkim w terenie i ma homologację na drogi - na asfalcie bardzo wyje, uślizgu na asfalcie nigdy nie miałem na niej, nawet na mokrym , ale też wolniej jeżdżę wtedy,
- Michelin Tracer - następca AC 10 - podobno jeszcze lepszy,
- Mitas C02 - w teren ogień, ale wywaliłem, gdy dwie gleby miałem na mokrym asfalcie - przy małej prędkości przód puścił.
- Continental TKC80 - na asfalt super, wygląd super, szutry super, cięższy teren słabiej, mokry teren słabo no i są drogie.
Czyli w sumie zależy jak chcesz Twojego XT użytkować - być może szkoda Ci będzie go katować wtedy ładna opona i niekoniecznie Hard żeby maszynę oszczędzić::))