Strona 1 z 1

XTZ 750 - na razie w całości, po 15 marca na części

: 17 lut 2022, 15:27
autor: kalosh
Cześć.
Z żalem, ale się pozbywam. O tej decyzji przesądziły usterki, które wyszły w Grecji na TET w ubiegłe wakacje, mianowicie pęknięta rama (tam gdzie zwykle u wszystkich) i wyskakujące biegi przy dużym obciążeniu (przy zjeździe ze stromej góry musiałem jedynkę trzymać stopą). Ten motór był zawsze za ciężki do tego, do czego go używałem i dlatego już nie chcę go reanimować.
Z plusów: nowe włoskie gaźniki, które świetnie działają (motór odpala, nie kicha, jest moc, nie szarpie), lampy wesem na H4, elektryka (którą zrobiłem ubiegłej zimy: nowe kable gdzie są duże natężenia, puszka z bezpiecznikami, oddzielne obwody, przekaźniki do lamp, gniazd zapalniczki, ciśnieniowy włącznik stopu tylnego hamulca w pompie, ładowanie poprawne, nowa stacyjka, wymienione kostki elektryczne na szczelne, nowe przewody od aku do rozrusznika i masy), napęd nawet nie w połowie naciągu, tarcze hamulcowe 3000 przebiegu, stalowy przewód hamulcowy na tyle, opony jeszcze parę tysięcy, felgi jak na enduro w bardzo dobrym stanie, zawory robione w zeszłym sezonie, przewody olejowe i paliwowe wymienione, czujnik ciśnienia oleju z kontrolką w zegarach, tłumik Laser Pro Duro, kierunki i tylna lampa LED, króćce gaźników mają dwa sezony (kupiłem nowe, oryginalne), zawieszenie tylne robione w zeszłym sezonie (nowe łożyska i uszczelniacze, jedna tulejka nowa, jedna śruba dorobiona), gmole forumowe (+180 zł), stelaż na bagaże, jakiś robiony (+180zł), handbary acerbis (z wkładem aluminiowym), lusterka składane.
Minusy: plastiki (połamane, poklejone, ogólnie szroty), cieknie spod pokrywy filtra oleju (zerwane gwinty od śrub pokrywy filtra), rama, skrzynia, akumulator do wymiany.

Nie jest to motór chuchany, tylko jeżdzony w terenie, w górach. Olej i filtry zawsze na czas.
Motór odpala, jeździ i hamuje.

Motór u mnie od 11.01.2014.

Dane z cepiku:
Rok produkcji: 1989
VIN: 3LD000564
Polisa OC: aktualna
Badanie techniczne: aktualne
Ostatni stan drogomierza: 65 525 km
Status rejestracji: Zarejestrowany

OC do 24 marca, więc do 15 marca wchodzi w grę zakup z papierami. Później ramę i tablicę złomuję i reszta rozejdzie się na części.
Liczę, że komuś się będzie chciało ogarnąć motór i jednak nie pójdzie na części.

Ogłoszenie tylko tutaj do 20 lutego, później upubliczniam.

Zdjęcia: https://photos.app.goo.gl/rYdG8R9v7aL6u1xv8

Cena: 4800 zł (masz propozycję, to pisz).

Lokalizacja: Łódź

Pozdrawiam, Dawid.