POTRZEBUJĘ INFORMACJI

Wszystko o tym motocyklu.
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: POTRZEBUJĘ INFORMACJI

Post autor: Gacek »

Pamiętam ze jakieś 3 lata temu jak jeszcze istniało stare forum odwiedziłem tą niemiecką stronke ( nie dysponowałem wtedy niestety przegladarką która tłumaczy tekst wiec mogłem sobie tylko obrazki poogladac :P ) ale dzisiaj uzbrojony w taki sprzęt jestem pod wrażeniem 8-) ilości materiału który się tam znajduje.Najbardziej mnie ucieszyło ze odnalazłem tam duża ilosć przeróbek które intuicyjnie odczuwałem ze są spaprane z deka w orginałach 8-) .Co do pomiaru cisnienia mam mały zonk :o ( powiercic sróbke fi 5 wiertłem 2,5 mm mała masakra , poczekam do poniedziałku nie mam narzynki na 5 mm przegwintuje jakis kawałek starego przewodu olejowego i powinno sie udać .Drugi obieg to chyba tylko manometr podpiety pod układ z jakimś zaworem bo nie widzę tech mozliwosci wyciagania weza na 15 m w pionie :lol: .
Trampek wielkie dzięki ;)
szczególnie za ten link polecam wszystkim , ciekawa strona pełno ciekawych sprawdzonych patentów .
Mam takie pytanie jeszcze - czy ktoś ma lub spotkał się w swoim xt taką końcówkę na dolny wąż wychodzący z airboksa ? Pamiętam ze kiedyś coś takiego miałem u siebie był to jakby rodzaj zaworu który działał w jedna stronę .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: POTRZEBUJĘ INFORMACJI

Post autor: Gacek »

Własnie wróciłem z garażu :( próba pomiaru spełzłą na niczym - nie wiem co jest przyczyną czy nieodpowiednio rozgrzałem moto czy obroty mam za duze ale 3 m rórka wmontowana do otworu w dekielku zapełniała się na pełne wyciągniecie reki w górę i wędrowało dalej .Zalezy mi na tym aby zmierzyć to na oliwie którą teraz mam i ponownie powtórzyć już na nowym syntetycznym aby mieć jakiś wykłądnik . O drugim obiegu mogę zapomnieć jak na razie - pewne jest ze odbył bym kompiel olejową :lol:.Chyba nie pozostaje nic innego jak manometr bo z tej metody nie będę w stanie wyciągnąć racjonalnych wartości.Ma ktos może sposób na ustalenie obrotów ? w wersji bez obrotomierza czy na przykład jakis obrotomierz podpiety na cewke bedzie adekwatny ?do takiego pomiaru ?
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Pawlo
Moderator
Posty: 2496
Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290
Lokalizacja: Wrocław

Re: POTRZEBUJĘ INFORMACJI

Post autor: Pawlo »

Gacek, może ustaw obroty tak, żeby ledwo co pyrkał i zobacz co się będzie wtedy działo. Może masz po prostu takie ciśnienie, że rurki brak? :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: POTRZEBUJĘ INFORMACJI

Post autor: Gacek »

Wydaje mi sie ze miałem za krótka rurkę bo zbiornik oliwy mam w ramie wiec myślę ze od ten poziom wypadało by wsiąść jako bazę do pomiaru a nie poziom filtra oleju . Podepnę manometr tylko muszę adapter jakiś zorganizować sobie do tego.
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Awatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
Posty: 4299
Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
Lokalizacja: SB

Re: POTRZEBUJĘ INFORMACJI

Post autor: Gacek »

Ponownie staje przed dylematem jak postąpić z malowaniem - mianowicie dorabiam sobie takie pierdoły z żywicy poliestrowej i trzeba to jakoś opaprac aby jakoś tam wyglądało ale bez szaleństw .
I mam problem jak postąpić . Wydarłem oryginalne plastiki ale niestety yamaha jest mocno pochlastana i w rysach nadal zalegają resztki farby .http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 25517.jpg/ co z tym zrobić ? :mrgreen: Druga sprawa to primer podkład do plastików (który zakupiłem już jakiś czas temu jest bezbarwny :oops:
Pierwotnie pomyślałem ze zrobię to podkładem potem pod szpachluję nierówności które się ukażą poprawie podkładem zmatuję i prysnę jakimś sprayem , ale na tym bezbarwnym to ja zupełnie nic nie widzę , całość jest po prostu do .... :klnie: co z tym zrobić ?
Pryskac to podkładem a potem dalej bazą i szlifować czy może w którymś momencie poszpachlowac ?
Pawlo mi opisał całą procedurę ale czy resztki tej farby podkładu które zostały mnie zastanawiają bo jak je zacznę usuwać to jest opcja ze zetre do cna elementy i tak już mech taki się robi przy szlifowaniu :mrgreen: .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
ODPOWIEDZ