przednie zawieszenie XT 600 e 2002 r
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: przednie zawieszenie XT 600 e 2002 r
fider - przemierz sagi przed demontażem , potem zweryfikuj długość sprężyny wg / manualna czy trzyma wymiar .Jak bedzie ok to zastanów się ile chcesz wydać i podejmij roztropną decyzję .Moim zdaniem najbardziej profesjonalnym podejsciem była by wymiana sprężyny na dopasowaną charakterystyką pracy do twojej wagi (tyle ze to spore koszt a wynik ?przy 225 mm skoku to co byś nie wsadził to i tak moim zdaniem porazka ). Niestety wymiana przeszczep innego dłuższego zawiasu może niestety przynieść skutek w innej postaci temat zbyt długi na tymczasowe gdybanie.
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- yadam
- Po kostki w błocie
- Posty: 219
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 08:12
Re: przednie zawieszenie XT 600 e 2002 r
twoja waga na ten motor naprawde moze byc problememfider pisze:Powiem tak : każdy mówi co innego jeżeli chodzi o olej to 10 W zaleca producent, a o wywalonych uszczelniaczach mój mechanik to nie słyszał
Już niedługo zabiorę się za moje lagi to opisze moje doświadczenia. Moim głównym problemem jest moja waga i waga moto no i fantazja, która doprowadza do dobijania na maxa
ale trzeba tez pamietac ze odpowiedna pozycja na motorze moze pomoc i to sporo. balans cialem.
nie mozna stac na podnozkach i opierac sie na kierownicy, tzw "krzeselko" czyli nogi ugiete w kolanach i dupa na wysokosci tylnej osi sprawi ze zamiast naciskania kierownicy bedziesz ja(kierownice) jakby ciagnal w gore/do tylu. to przyklad kiedy chcesz jechac do przodu pokonujac nierownosci drogi ktore moga powodowac dobicia...pozycje na motocyklu to podstawa w terenie ciagle trzeba balasowac.jesli bedziesz pewien ze nie dociazasz kierownicy swoim ciezarem i dalej bedziesz mial dobicia pomysl o dystansach(tulejach). mniemam ze sprezyny masz dobre.
p.s.
osobiscie wydaje mie sie (z doswiadczenia) ze 10w jest za rzadki a waze 76kg netto
zeby byc lepiej zrozumianym zamieszczam foto
...probuj i doswiadczaj