przednie zawieszenie XT 600 e 2002 r

Forum dotyczące nadwozia, zawieszenia, układu hamulcowego, napędowego, ogumienia i innych podzespołów nie związanych z silnikiem.
fider
Czyścioch
Posty: 6
Rejestracja: 31 mar 2010, 09:53

przednie zawieszenie XT 600 e 2002 r

Post autor: fider »

Witam,
wiem, że temat wałkowany już od dawna, ale proszę o pomoc w doborze oleju do przedniego zawieszenia :)
Powód znany miękkie jak cholera.
Czy ktoś mógłby mi napisać dokładnie jak je usztywnić ?? Niestety jestem domorosłym mechanikiem :mrgreen:

No i jeszcze jedno ma ktoś pomysł co zrobić z tyłem :shock:
Awatar użytkownika
yadam
Po kostki w błocie
Posty: 219
Rejestracja: 02 kwie 2010, 08:12

Re: przednie zawieszenie XT 600 e 2002 r

Post autor: yadam »

jak kupilem swojego xt to mial bardzo miekki przod i wezykowal (shima) czasem juz od predkosci 90km/h.
potem rozciekl sie zimering i wdedy wymontowalem lagi i zawiozlem do goczalkowic(czesto wtedy jezdzilem do bielska) do tego warsztatu obok "olek motocykle"
dalem mu olej 10w ,uszczelniacze i lagi.
opowiedzialem mu tez o problemie (shima) jak odbieralem lagi to oddal mi jeden olej 10w bo powiedzial ze domieszal tam innego o innej gestosci. nie wiem jakiego ale shima juz u mnie nie wystepuje wogole.
pozatym slyszalem od czlowieka ktory sporo nagrzebal sie i grzebie dalej w enduro ze leje 20w motula heavy i ze miedzy bajki mozna wlozyc to ze to zbetonuje zawiecho...mam tez kumpla ktory wlal do xt 20w dlatego ze mu przod dobijal.po wymianie powiedzial ze jak poruszal motorem to mial wrazenie ze nic sie nie zmienilo ale powiedzial tez ze juz mu nie dobija.
p.s.
odpisalem ci tez na twojego maila PW
fider
Czyścioch
Posty: 6
Rejestracja: 31 mar 2010, 09:53

Re: przednie zawieszenie XT 600 e 2002 r

Post autor: fider »

Dzięki za PW :D

U mnie wężykowania nie ma, tylko ta miękkość :( jak jeżdżę na supermoto to jet naprawdę fajnie gorzej w terenie dobija anie jest to fajna sprawa :shock: - to tyle na temat przodu