Te zęby!! No to ja juz teraz wiem kiedy zmieniać napęd TT600S
- Aruś
- Po kostki w błocie
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:59
- Motocykl: HORNET 919
- Lokalizacja: Rybnik
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2502
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600S
Odpaliłem dzisiaj po ciemku i już wiem skąd się wziął fiolet na moich kolektorach
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4yM3X7xrEIo[/youtube]
Bardzo ładny efekt na ssaniu, na filmiku widać jeszcze lepiej niż na żywo
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4yM3X7xrEIo[/youtube]
Bardzo ładny efekt na ssaniu, na filmiku widać jeszcze lepiej niż na żywo
- terenowiecc
- Administrator
- Posty: 1734
- Rejestracja: 24 gru 2009, 10:19
- Motocykl: LC4
- Lokalizacja: LCH
Re: TT600S
Zanim skomentuję to zapytam, czy to normalne? 
-
dzekson
- Po kostki w błocie
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 lut 2010, 20:36
- Motocykl: XT600E '99 / XL650V '00
- Lokalizacja: Rzrszów
Re: TT600S
Zawory za ciasne.
Może być to efekt przestawienia punktu zapłonu co jednak jest mało prawdopodobne.
Albo też za uboga mieszanka, ale jeśli to tylko na ssaniu się pojawia to też odpada ta opcja.
Więc zaworki wydechowe do korekty. I to pilnie bo wypalisz gniazda zaworowe.
Może być to efekt przestawienia punktu zapłonu co jednak jest mało prawdopodobne.
Albo też za uboga mieszanka, ale jeśli to tylko na ssaniu się pojawia to też odpada ta opcja.
Więc zaworki wydechowe do korekty. I to pilnie bo wypalisz gniazda zaworowe.
Pawlo pisze:Odpaliłem dzisiaj po ciemku i już wiem skąd się wziął fiolet na moich kolektorach![]()
Bardzo ładny efekt na ssaniu, na filmiku widać jeszcze lepiej niż na żywo
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2502
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600S
Ani jedno ani drugiedzekson pisze:Zawory za ciasne.
Może być to efekt przestawienia punktu zapłonu co jednak jest mało prawdopodobne.
Albo też za uboga mieszanka, ale jeśli to tylko na ssaniu się pojawia to też odpada ta opcja.
Więc zaworki wydechowe do korekty. I to pilnie bo wypalisz gniazda zaworowe.
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: TT600S
Mnie się wydaje ze aby cokolwiek faktycznie stwierdzić należało by pobadać to i owo .
Moim zdaniem nie masz fabrycznej końcówki co zmusza do stosowania bogatszej mieszanki przy reg gaźnika .
Więcej cieplejszych spalin trafia w kolektor gdzie się dopalają .Nie musi to w zasadzie szkodzić głowicy jednak w granicach rozsądku .Na ile przerobiłem temat w takim przypadku powiększenie kanałów zmniejsza prędkość spalin ale gniazda niestety dostają po kulach .Jak posiadasz org. końcówkę możesz założyć i zauważysz na dzien doberek ze wolne obroty poskaczą ogólnie wyższe podczas jazdy wzrosną i będzie ciężko w takim samym czasie doprowadzić kolektor do takiego stanu .
Moim zdaniem nie masz fabrycznej końcówki co zmusza do stosowania bogatszej mieszanki przy reg gaźnika .
Więcej cieplejszych spalin trafia w kolektor gdzie się dopalają .Nie musi to w zasadzie szkodzić głowicy jednak w granicach rozsądku .Na ile przerobiłem temat w takim przypadku powiększenie kanałów zmniejsza prędkość spalin ale gniazda niestety dostają po kulach .Jak posiadasz org. końcówkę możesz założyć i zauważysz na dzien doberek ze wolne obroty poskaczą ogólnie wyższe podczas jazdy wzrosną i będzie ciężko w takim samym czasie doprowadzić kolektor do takiego stanu .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
-
dzekson
- Po kostki w błocie
- Posty: 254
- Rejestracja: 05 lut 2010, 20:36
- Motocykl: XT600E '99 / XL650V '00
- Lokalizacja: Rzrszów
Re: TT600S
Gacek pisze:...
Moim zdaniem nie masz fabrycznej końcówki co zmusza do stosowania bogatszej mieszanki przy reg gaźnika .
Więcej cieplejszych spalin trafia w kolektor gdzie się dopalają
...
Gacek nie kombinuj - cieplejsze spaliny powstają w przypadku mieszanki za ubogiej, a nie bogatszej.
Ale już jest wszystko jasne, bo Pawlo napisał, że przegrzał silnik zbyt długą pracą na ssaniu.
To jednak rozszczelnić może połączenie pokrywy zaworów no i ogólnie nie wpływa dobrze na
trwałość silnika.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2502
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600S
Otóż to. Bez panikidzekson pisze:Gacek nie kombinuj - cieplejsze spaliny powstają w przypadku mieszanki za ubogiej, a nie bogatszej.
Ale już jest wszystko jasne, bo Pawlo napisał, że przegrzał silnik zbyt długą pracą na ssaniu.
To jednak rozszczelnić może połączenie pokrywy zaworów no i ogólnie nie wpływa dobrze na
trwałość silnika.
- Gacek
- Prawdziwy Endurzysta
- Posty: 4299
- Rejestracja: 02 paź 2010, 17:12
- Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994
- Lokalizacja: SB
Re: TT600S
ale ja nie pisze o temp spalin a o ich ilości i prędkości - jak masz pawlo oryginalną koncówkę to załóż i się przekonasz ze nie będzie tak łatwo osiągnąć taki efekt .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
- Pawlo
- Moderator
- Posty: 2502
- Rejestracja: 01 paź 2010, 19:29
- Motocykl: Było TT600S
Jest KTM 690 Duke & 1290 - Lokalizacja: Wrocław
Re: TT600S
To jest oryginalna, tylko że od TTR, więc żadnego szałowego przelotu nie ma. Oryginalnej od TTS nie posiadam - złomu nie zbieram 

