Lagi ttr 600

Forum dotyczące nadwozia, zawieszenia, układu hamulcowego, napędowego, ogumienia i innych podzespołów nie związanych z silnikiem.

Lagi ttr 600

Postprzez pandw » 15 mar 2017, o 18:49

Przeszukałem forum ale konkretnej odpowiedzi nie znalazłem. Jaka jest długość lag przednich w ttr 600 2001 rok? Ja mam 2003 rok i mam długość całkowita Ok 97 i myśle przełożyć lagi od roku 2001.
pandw
Lubiący błoto
 
Posty: 36
Dołączył(a): 2 gru 2013, o 23:42
Motocykl: TTR 600

Re: Lagi ttr 600

Postprzez ArturS » 15 mar 2017, o 23:10

Przełożyć w jakim celu? TTR to TTR, tak mi się wydaje. Porównywałeś numeru OEM części?
Avatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
 
Posty: 2295
Dołączył(a): 9 lis 2011, o 07:24
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ

Re: Lagi ttr 600

Postprzez pandw » 17 mar 2017, o 23:25

Juz jestem po przelozeniu lag przednich, moje oryginalne z 2003 roku mialy 97 cm dlugosc calkowita, natomiast zakupilem i przelozylem od 2001 rok i dlugosc calkowita ich to 103 cm. Dodatkowo zmienilem tylny amor na ohlinsa gazowego co poskutkowalo ze motor mocno poszedl do gory i takiego efektu oczekiwalem. Moze to subiektywne zdanie ale jazda na tym zawieszeniu wydaje mi sie byc o niebo lepsza niz na zawieszeniu od 2003 rok.
pandw
Lubiący błoto
 
Posty: 36
Dołączył(a): 2 gru 2013, o 23:42
Motocykl: TTR 600

Re: Lagi ttr 600

Postprzez ArturS » 17 mar 2017, o 23:45

Masz TT600R, czy TT600RE (rozrusznik elektryczny)?
Avatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
 
Posty: 2295
Dołączył(a): 9 lis 2011, o 07:24
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ

Re: Lagi ttr 600

Postprzez pandw » 18 mar 2017, o 12:50

z rozrusznikiem elektrycznym, ale jak starczy mi czasu to kiedys załoze kopniak
pandw
Lubiący błoto
 
Posty: 36
Dołączył(a): 2 gru 2013, o 23:42
Motocykl: TTR 600

Re: Lagi ttr 600

Postprzez Gacek » 19 mar 2017, o 06:33

pandw napisał(a):Juz jestem po przelozeniu lag przednich, moje oryginalne z 2003 roku mialy 97 cm dlugosc calkowita, natomiast zakupilem i przelozylem od 2001 rok i dlugosc calkowita ich to 103 cm. Dodatkowo zmienilem tylny amor na ohlinsa gazowego co poskutkowalo ze motor mocno poszedl do gory i takiego efektu oczekiwalem. Moze to subiektywne zdanie ale jazda na tym zawieszeniu wydaje mi sie byc o niebo lepsza niz na zawieszeniu od 2003 rok.

Jak dla mnie strasznie płytko potraktowałeś temat - az jestem zdziwiony ze nie dostrzegłeś po takim swapie innych różnic po za długością :roll: .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Avatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
 
Posty: 4540
Dołączył(a): 2 paź 2010, o 17:12
Lokalizacja: SB
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994

Re: Lagi ttr 600

Postprzez ArturS » 19 mar 2017, o 11:25

pandw napisał(a):z rozrusznikiem elektrycznym, ale jak starczy mi czasu to kiedys załoze kopniak

W takim razie masz TT600RE, a nie TT600R. To CAŁKOWICIE inny motocykl jeśli chodzi o zawieszenie. Równie dobrze mogłeś zapytać o długość lag w hondzie shadow twierdząc, że masz TT600R :lol:
Avatar użytkownika
ArturS
Prawdziwy Endurzysta
 
Posty: 2295
Dołączył(a): 9 lis 2011, o 07:24
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: XT600Z Tenere 3AJ

Re: Lagi ttr 600

Postprzez pandw » 19 mar 2017, o 18:58

Gacek napisał(a):
pandw napisał(a):Juz jestem po przelozeniu lag przednich, moje oryginalne z 2003 roku mialy 97 cm dlugosc calkowita, natomiast zakupilem i przelozylem od 2001 rok i dlugosc calkowita ich to 103 cm. Dodatkowo zmienilem tylny amor na ohlinsa gazowego co poskutkowalo ze motor mocno poszedl do gory i takiego efektu oczekiwalem. Moze to subiektywne zdanie ale jazda na tym zawieszeniu wydaje mi sie byc o niebo lepsza niz na zawieszeniu od 2003 rok.

Jak dla mnie strasznie płytko potraktowałeś temat - az jestem zdziwiony ze nie dostrzegłeś po takim swapie innych różnic po za długością :roll: .


Gacek a jakich różnic powinienem jeszcze się doszukać poza długością i dużo lepszym komfortem jazdy (co zaznaczyłem w poście) czy oczekujesz ze motor zacznie latać po takiej zmianie? A może "strasznie płytko" przeczytałeś mój post??
pandw
Lubiący błoto
 
Posty: 36
Dołączył(a): 2 gru 2013, o 23:42
Motocykl: TTR 600

Re: Lagi ttr 600

Postprzez pandw » 19 mar 2017, o 19:06

ArturS napisał(a):
pandw napisał(a):z rozrusznikiem elektrycznym, ale jak starczy mi czasu to kiedys załoze kopniak

W takim razie masz TT600RE, a nie TT600R. To CAŁKOWICIE inny motocykl jeśli chodzi o zawieszenie. Równie dobrze mogłeś zapytać o długość lag w hondzie shadow twierdząc, że masz TT600R :lol:

Zdaje sobie sprawę ze mam tt600re i wydaje mi się ze w poście nigdzie nie twierdziłem ze mam tt600r? Dodatkowo nie ma znaczenia jaki ja mam motor bo równie dobrze mogę mieć Hondę shadow, moje pytanie było konkretnie o długość lag w tt600r wiec sadze ze błędu nie popełniłem??
Takie mało spostrzeżenie ze Panowie może warto odpisywać na temat forum żeby go nie zaśmiecać a nie pisać jakieś kąśliwe uwagi? Nawet gdybym się pomylił to chyba nie traktujecie mnie jak człowieka nieomylnego?
pandw
Lubiący błoto
 
Posty: 36
Dołączył(a): 2 gru 2013, o 23:42
Motocykl: TTR 600

Re: Lagi ttr 600

Postprzez Gacek » 20 mar 2017, o 14:23

Liczyłem na to ze oprócz" Ctrl/c - Ctrl/v" dodasz coś sensownego - a może to jeszcze za szybko ? :? aby oczekiwać na takie wywody z twojej strony ? :roll: .
אני לא צריך אמונה עיוורת,
אני לא צריך עזרה קומית,
אני לא צריך להסתכל על הפצעים,
אני לא צריך את ישוע המשיח סופרסטאר,
אני לא צריך טלוויזיה ביום ראשון,
אתה יכול להיות בטוח, אני לא צריך דת.
Avatar użytkownika
Gacek
Prawdziwy Endurzysta
 
Posty: 4540
Dołączył(a): 2 paź 2010, o 17:12
Lokalizacja: SB
Motocykl: Yamha xt 600 3tb 1994

Następna strona

Powrót do TT600 - Zawieszenie, hamulce, ogumienie...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość